Please make an entry in our guestbook

Name
Club
e-Mail
www
ValideringMenneskevalidering

Tournament Guestbook

Kick off

Frode Nelvik

Sat 17.Sep 22:28 

Kjempe bra jobba av ungjenta og Andreas i dag. I finalen i morgen burde det kanskje være noen som kan reparere maskinene om det går galt.

Per-Halvor Nordli

Sat 17.Sep 12:46 

PP-finalen er flyttet fram til kl 10:00.

Per-Halvor Nordli

Fri 16.Sep 22:15 

Lørdagspulja kl 10.00 blir strøket lørdag pga. ingen påmeldte.

Kenneth Tørrisen

Tue 13.Sep 09:49 

Nån som kunna tenkt sæ å spille ilag med mæ i dag?

Per-Halvor Nordli

Mon 12.Sep 17:16 

Alle midtuke kamper som starter kl 17.00 blir utsatt 15 min.

Per-Halvor Nordli

Sun 11.Sep 12:35 

Ser e-post adressen min på Bowlingres er feil. Skal være phnordli@gmail.com

Per-Halvor Nordli

Sun 11.Sep 12:20 

Lørdag gikk starten på Kick Off. Enkelte meget bra serier. Vår spiller Joakim Theodorsen spilte en bra serie og leder foreløpig turnringen. Oddgeir Nylund Fikk beste serie 246 pinner. Lykke til vidre.
Det går en pulje i dag kl 17.00.

Vegar Trulsen

Fri 09.Sep 21:54 

Oljeprofilen på turneringa blir 2009 USBC Women's Championships en 38'.

Knut Følstad

Thu 08.Sep 20:38 

Påmeldt lør kl 18

Vegar Trulsen (ubekreftet)

Wed 07.Sep 16:29 

På tide at de lokale viser sin besøkelsestid.
Ellers fint og se så mange kommer oppover neste helg.

kjell-erik hansen

Tue 06.Sep 15:27 

Royal Hotell 77851160
Enkelt/dobbelt kr. 900 inkl. frok.
Finnsnes Hotell 77870777
Enkelt/dobbelt kr. 845/1095 inkl.fr.
Gratis park. ved begge hotell

Ingar Gabrielsen

Mon 05.Sep 22:02 

Har dere noen bra hotellavtale denne helgen ?

Vegar Trulsen

Sat 03.Sep 14:10 

Flink gutt;)

Per-Halvor Nordli

Sat 03.Sep 13:57 

Finnsnes Bowlingklubb har igjen gleden av og invitere til Kick Off. Første pulje går av stabelen lørdag 10/9 kl 15.00. Det blir 3 puljer lørdag 10. og søndag 11. resten av uka blir det 2 puljer.

Startavgift: 600 / 300
Gjenstart: 300/ 150
(Senior / Junior)

En stor fordel om Dere betaler med kontanter, da det skal "litt" ut til premier. ;)

Det er som før ubegrenset antall gjenstart, men du kan stå oppført på maks 5 puljer.
Det brukes HCP system D under hele turneringa (8 beste går til PP-finale). Snittet hentes (automatisk) fra NBF's snittliste pr 31.mai. Det er maks 40 pr serie (som System D tilsier).
Det spilles 6 serier europeisk spillestil.

Vi satser på at det også i år blir kr 6000,- i førstepremie. Skulle det av en eller flere grunner bli mindre deltagere enn forventet, blir dessverre premiepotten mindre.

Det er pr nå satt opp 21 puljer, men jeg regner ikke med at det blir spill i alle. Det må minimum være 2 påmeldte i puljen før at puljen blir spilt. Det er forøvrig også mulig å endre litt på puljetidene (hovedsaklig i ukedagene), hvis det skulle være ønske om det. Hvis det viser seg at det blir flere påmeldte enn det jeg har satt opp i de enkelte puljene, blir puljen utvidet. Maks 12 stk i pulja.

Turneringa har webpåmelding, og det er veldig fint om dere kan bruke det istedet for gjesteboka.

Banene blir oljet foran hver pulje og PP. Oljeprofil blir annonsert her på gjesteboka.

Husk å betale lisens og still med korrekt spilleantrekk.

Vegar Trulsen (ubekreftet)

Fri 02.Sep 20:41 

Ingen plakat med priser og slikt?